- Victorさん
- 男性20代前半
★★★★★
初回カットコース+爽快ヘッドスパ(ショート)8998
- 担当:
- 冨野 凌平
MARUNOUCHI TEN
かっこよくしてもらってありがとうございます!!また来月伺います!
冨野さん、先程はありがとうございました。本日はお初でしたが、おかげさまで髪も短くなり、スッキリしました。短髪こそ仕上げが難しいものと思います。私の顔と頭の形を考慮して切り揃えていただいた感じなのでたいへん満足しました。
5星!完璧!
とてもいいスタイルを作っていただきました。非常にうれしいです
夏はヘッドスパでスッキリ!
マサ様いつもご利用ありがとうございます!
またヘッドスパやっていってください!
本当にいつもありがとうございます!!
その他
21/4/26. At 11:30, the 3 staff did amazing job. Ive never had anything like this in the U.S. I was fully relaxed though out the process. I would like to thank everyone for their hard work and for their top tier service! I do apologize for my lack of japanese. Hopefully i didnt give anyone a hard time